miércoles, 18 de julio de 2012

Music: Anna Maria Jopek - W smudze cienia - Szepty I Łzy - Z wadą serca - Zrób .co możesz (with Youssou N'Dour) - 4 Vids - Lyrics






Anna Maria Jopek - W smudze cienia

 Nie szukaj mnie,
Sama wiem
Za nami stracony czas,
Chciaabym jeszcze raz
Dotkn palcami twych warg,
Twoich rzes, twoich brwi,
W mych palcach pi tysic ust,
Ktre znasz tylko ty.
A ja nie chce ju kocha cie tak,
Atwiej mi odej ni trwa,
Jakby i dalej y w tej smudze cienia.
Ja nie chce ju kocha cie tak,
Nie chce mioci, co trwa kilka dni,
Pozwl mi zosta tu wiele lat.


Anna Maria Jopek - Szepty I Łzy

Nie szukaj mnie,
Sama wiem
Za nami stracony czas,

Chciałabym jeszcze raz
Dotknąć palcami twych warg,
Twoich rzęs, twoich brwi,
W mych palcach śpi tysiąc ust,
Które znasz tylko ty.

A ja nie chcę już kochać cię tak,
Łatwiej mi odejść niż trwać,
Jakby i dalej żyć w tej smudze cienia.

Ja nie chcę już kochać cię tak,
Nie chcę miłości, co trwa kilka dni,
Pozwól mi zostać tu wiele lat.


Anna Maria Jopek - Z wadą serca


Urodziła się z wadą serca co nie chciało bić w samotności.
To jej serce kalekie dla drugiego człowieka znało tylko uczucie miłości.
Inna urodziła się z wadą wzroku.
Była ślepo zachłanna na życie.
Gdy wstawała o świcie oczy jej aż do zmroku miały trwać w nieustannym zachwycie.
One budzą się z myślą, że nic nie jest na zawsze ale czują, że to właśnie jest piękne.
Zasypiają z nadzieją, że choć świata tak wiele, to im serce z radości nie pęknie. Urodziły się z wadą słuchu, bo do szczęścia brakuje im ciszy.
A świat szepcze wciąż do nich swoją gęstą harmonię, której nigdy nikt inny nie słyszy.


Anna Maria Jopek with Youssou N'Dour - Zrób ,co możesz


Ważka ma trzysta tysięcy luster w oku, uwierz w to.
Jakże banalne jest wobec tego cudu, nasze zło.
Jesteś tutaj zaledwie chwilę, jedyny raz zjawiasz się.
Zrób co możesz, ale nie tyle, by cię ktoś zapamiętał źle.
Pozwól sobie na dar zdumienia, a znajdziesz sens, ufaj mi.
Zrób, co możesz, by Twe istnienie było cenne jak kropla krwi.

Światło z odległej mgławicy gna tu sto milionów lat.
Czy mija w drodze tysiące światów lepszych, niż ten świat?
Jesteś tutaj zaledwie chwilę, jedyny raz zjawiasz się.
Zrób co możesz, ale nie tyle, by cię ktoś zapamiętał źle.
Pozwól sobie na zachwycenie, a znajdziesz sens, ufaj mi.
Zrób, co jeszcze masz do zrobienia I cicho zamknij za sobą drzwi…
Wciąż nie za późno jest na odkrycie, które zmieni Cię: że Ty I ważka to jedno życie. Dbaj o swoją część.


Music: Anna Maria Jopek - W smudze cienia - Szepty I Łzy - Z wadą serca - Zrób .co możesz (with Youssou N'Dour) - 4 Vids - Lyrics






Ricardo M Marcenaro - Facebook

Operative blogs of The Solitary Dog:

solitary dog sculptor:
http://byricardomarcenaro.blogspot.com

Solitary Dog Sculptor I:
http://byricardomarcenaroi.blogspot.com

Para:
comunicarse conmigo,
enviar materiales para publicar,
propuestas:
marcenaroescultor@gmail.com

For:
contact me,
submit materials for publication,
proposals:
marcenaroescultor@gmail.com

Diario La Nación
Argentina
Cuenta Comentarista en el Foro:
Capiscum

My blogs are an open house to all cultures, religions and countries. Be a follower if you like it, with this action you are building a new culture of tolerance, open mind and heart for peace, love and human respect.

Thanks :)

Mis blogs son una casa abierta a todas las culturas, religiones y países. Se un seguidor si quieres, con esta acción usted está construyendo una nueva cultura de la tolerancia, la mente y el corazón abiertos para la paz, el amor y el respeto humano.

Gracias :)


No hay comentarios:

Publicar un comentario